середу, 1 червня 2011 р.

Good news № 1.

    Нещодавно один мій знайомий сказав, що новин хороших чи поганих не буває... є просто новина, кусочок інфи чи подія. Хорошою/приємною чи поганою/неприємною її робить наше ставлення та сприйняття. Хмммм.... воно таки й вірно, але ж куди ти відокремиш те сприйняття!?:) Так от власне я і хотіла поділитися декількома новинами, рукодільними, і так просто, як на моє сприйняття, гарними.
    Після тривалого простою після поламки, в моє життя і побут повернулася Духовка!!! Ми наймаємо житло і газова плита у нас теж аборигенка, тому кудись її переселити ми не могли... В неї була магічна кнопка, яка регулює подачу газу. Я, якщо чесно, її терпіти не могла, бо вона була несправна, таке враження, іще з заводу... постійно вимикала газ напів-дороги до готовності страви, або збавляла на мінімальну подачу, доводилося її фіксувати народними методами - сірниками, зубочистками... Але вона врешті не витримала такої наруги.. і зламалася зовсім. Довелося викручуватись без духовки аж 2 місяці, поки знайшовся майстер. Спочатку він намагався замінити кнопку на нову, але врешті решт, збагнувши, що діла не буде, запропонував її взагалі "зламати", щоб газ регулювався, як в простих плитках, просто ручкою вкл/викл. Це було те, чого я від нього сподівалася... Ось так часом легше щось зламати, щоб воно працювало справно!!! А це кекси, які ми пекли з дівчатами, щоб відсвяткувати повернення Духовки, зі шматочками шоколаду та родзинками....ммммммммм.

1 коментар: